קורס SEO

תחום הSEO הפך לתחום מבוקש במיוחד בזכות ההצלחה הגדולה של חברת Google והשימוש הרב באינטרנט בקרב האוכלוסייה בארץ ובעולם. מגוון מכללות מציעות קורסים לקידום אתרים, אך העובדות מציגות כי אלו שלמדו במכללות מרוויחים פחות מאלו שלמדו באופן פרטי או בסיוע מורה פרטי. רוצים להשתלב בתחום הSEO?

SEO – Search Engine Optimization – ובעברית, “אופטימיזציה במנועי חיפוש”. קורס SEO ילמד אתכם כיצד לקדם אתר אינטרנט של בעלי עסקים בתחומים שונים ולהוביל אותם לתוצאות האורגניות הראשונות במנוע החיפוש של Google ובמנועי החיפוש השונים בעולם (Yahoo, Bing, Yandex ועוד…)

למעשה, התחום פשוט במיוחד – אם תסתכלו לרגע על הסילבוס שהמכללות השונות מציעות ניתן להבחין בתכנים לימודיים שאדם העוסק ב-SEO כלל לא נוגע בהם במהלך עבודתו. כך למשל, מרבית המכללות מלמדות בין 3-5 שיעורים על שפות תכנות HTML, PHP, CSS ועוד, שבפועל, על מנת לדעת לבנות אתרים באמצעות השפות האלו דרוש לפחות שנה וחצי או תואר במדעי המחשב או הנדסת תוכנה. מדוע הם מלמדות את השפות האלו?

המחירים בקורסים במכללות השונות נעים בין 10,000-17,000 והן אינן טורחות לציין כי הבוגרים של הקורסים במכללות השונות מרוויחים פחות מאשר אלו שלא למדו את התחום במכללה – על פי סקר המשכורות של שנת 2015. על מנת להצדיק את המחיר הגבוה שהן דורשות מהסטודנטים, רובן מכניסות תכנים שאינם יועילו לסטודנטים במהלך עבודתם.

קורס SEO – המחיר המשתלם ביותר!

חברתנו עוסקת בSEO ובשורות לקוחותיה נמצאות החברות הגדולות במשק הישראלי. השיעורים השונים מועברים בשיטת “אחד על אחד” ולא בכיתה עם 20-30 תלמידים, מהסיבה הפשוטה שלכל תלמיד קצב התקדמות שונה. בקורס אנו עובדים עם התלמידים על אתר אינטרנט שלהם שבמהלך הקורס הם מקדמים אותו על מנת לצבור ניסיון ועל מנת לאפשר להם להחזיר את מחיר הקורס כבר בתחילת הקורס.

הנושאים שאנו מלמדים בקורס SEO:

  • בניית אתרי WordPress – הסטודנטים בונים בעצמם את האתר תוך ליווי מקצועי והדרכה ברמה הגבוהה ביותר.
  • On-Site: התאמת אתרי אינטרנט למנועי חיפוש.
    מחקר מילות מפתח.
    היררכיה כותרות, תפריטים.
    Titles, Meta Descriptions, Canonical, Meta Tags, Alt.
    אופטימיזציה לתוכן האתר.
    התאמת אתרים למובייל.
    ניתוח האתר באמצעות מערכת Zefo ו-Frog.
    ניהול קישורים פנימיים.
    אופטימיזציה לתמונות.
    תוספי WordPress חיוניים לקידום.
    תיקוני קוד ומעקב אחר מהירות האתר.
    ניתוח PR.
    התקנת Site Map – XML.
    תעודת SSL.
    זמינות האתר.
  • Off-Site: שיווק האתר ברשת.
    פעילות בבלוגים, אינדקסים ופורומים.
    ניהול תוכן חיצוני.
    ניהול קישורים לאתר.
    ניהול רשתות.
  • רשתות חברתיות: פעילות שתורמת לקידום.
    Facebook – קידום אורגני וממומן ברשת פייסבוק.
    Youtube – קידום אורגני וממומן.
    google Plus ו-Google My Business.
    LInkedIn – קידום אורגני וממומן.
  • הכלים של Google.
    Google Analytics – ניתוח נתוני האתר ומעקב המרות.
    Google WebMaster Tools – ניתוח נתוני האתר ותיקונים.
  • התנהלות כעצמאי/פרילנסר.
    מוניטין אישי ברשת למציאת עבודה.

אפשרות להוספת קורסים לקורס ה-SEO.
הקורס מועבר על ידי מספר מרצים בכירים המובילים בתחום ה-SEO בישראל.
הקורס מתאים גם לבעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם.
במהלך השנתיים האחרונות הכשרנו יותר מ-60 תלמידים בשיטת “אחד על אחד”.
מחיר: 4,500 ש”ח בלבד!

Recent Posts