הדרך להתגבר על עיוורון הבאנרים: משפיעני רשת

כל אנשי השיווק בשנת 2018 מכירים את המונח, שהוא כבר חדשות ישנות, "עיוורון באנרים". אחת מהדרכים הטובות ביותר להתגבר על הרעה הלא-חולפת של מנהלי השיווק והקמפיינרים היא העברת המסר תוך שימוש במשפיעני הרשת. משפיעני הרשת, הם ה- GATE KEEPERS, שומרי הסף של המותג בשנים האחרונות. כשלקוחות הקצה של המותג מעריכים את נושא המסר, המסר הופך למעניין יותר. תפקידו של מנהל השיווק הוא לזהות את ההערכים השיווקיים שמגיעים עם נושא המסר ולהתאים משפיעני רשת המחזיקים בערכים אותם מנהל השיווק מעוניין להעצים.

העבודה מול משפיעני רשת מחזקת מספר מטרות: הראשונה והחשובה ביותר בעינינו, האמון של לקוחות הקצה במותג שלנו. השנייה, חשיפה ומודעות למותג כמובן, השלישית: הסבר אודות המוצרים, במידה והמוצרים קשים להבנה\שימוש – ניתן להקל על תהליך ההסבר תוך שימוש במשפיענים. המטרה הרביעית אותה אנחנו מחזקים כשנשתמש במשפיעני רשת: ערך גבהו מאוד ל- SEO, קידום אתרים, כשאתר האינטרנט של המותג נהנה מכניסות רבות מרשתות חברתיות לאחר הקלקה על קישור ששותף, גוגל יראה את הדבר בעין יפה ויקדם את האתר בתוצאות החיפש. מטרות נוספות אותן נגשים: מכירות ישירות, דוגמא עבור צרכני הקצה – "כיצד עוד ניתן להשתמש במוצר?" , לבסוף, ניהנה כמובן, מעוקבים וסימוני 'לייק' בזירה החברתית שלנו.

טיפים לשימוש במשפיעני רשת:

1. מצא את המשפיענים הרלוונטים עבורך, איך תדע מי הם משפיעני הרשת המתאימים לך?
בדוק מי עוקב אחריהם! אם העוקבים שלהם, הם קהל היעד של המותג – הם מתאימים.

2. בעבודתך מול משפיעני הרשת, תמיד התנהג בכבוד ותודה להם על הזמן שלהם ועל המאמץ שלהם, חשוב שהליך העבודה מולם יהיה משמעותי ויזכר לטובה – חשוב לנו גם מה שהם אומרים במחשכים ותמיד יכול להיות – שנרצה לעבוד מולם שוב.

3. אנחנו ממליצים לעבוד עם חברה חיצונית שתרכז עבורך את משפיעני הרשת הרלוונטים, אנחנו מאמינים שאסור 'להוציא כסף על מה שלא מכניס כסף', תשלום למשפיעני רשת שרוכשים עוקבים, או שהעוקבים שלהם אינם לקוחות הקצה של המותג שלך – גורם לביזבוז התקציב. חברה מומלצת לעבודה עם משפיעני הרשת: RULERS.co.il

4. חשוב לזהות האם משפיען הרשת יוצר תהודה? קרי, תגובות, שיתופים, סימוני 'לייק'. (יש לוודא כי התגובות אותן הוא מקבל הן חיוביות)

5. אנחנו ממליצים, לאחר קמפיין של שימוש במשפיעני רשת, לעבוד עם מספר מצומצם לאורך זמן על מנת להעצים את הערכים השיווקיים המתקבלים ולהטמיעם אצל לקוחות הקצה.

Recent Posts